南大写作班: 凯宇:写给爱(旁听)

Saturday, August 24, 2019

凯宇:写给爱(旁听)



親愛的K仔,

我仍然鐘意將你喚作K仔。似乎有個暱稱,就足以為你失色塊面補下妝容。

我知你早在好多年前,不覺意簽咗份安樂死同意書。但媽媽話,你有過一段流金歲月,有好多無所畏懼嘅哥哥姐姐,抱起初初學語嘅我。

作為一名癌末病患,你間唔中入手術室,換血重建再接駁嘅血管,失去太多嘢。加上器官臟腑日趨綿密硬化,被催淚嘅癌細胞擴散佔據前,所有良好細胞堅持對抗嘅集體初衷,尚且只係愛你,一如當初。如今一批化療軍隊已駐守在旁、反復練習。時辰一到,佢哋必然會將好細胞一併撲殺埋。多數歷經代謝嘅老細胞,早已喪失為你運作嘅特性。醫生原本話,你嘅語言如像壽命,剩低半個世紀。但逐年落黎,正常呼吸嘅你戴上氧氣罩,終需機器維持生命。明明佢哋見證過你被世人景仰嘅青春,卻只能眼望望,見你喺辯駁無解嘅謊言裡掙扎、日漸消瘦。

你嘅沉默難分晝夜。被鏡頭拉伸過無數情愛嘅海岸線,一部分經已壞死在化療之下。癌細胞不斷入侵,血液不停排斥,醫生嘅方針建議統統轉為譴責。你不停食藥。由自由行動嘅輪椅轉為一張硬邦邦嘅窄床,你可會醒番?但你嘅苦衷無可言說,像我註定膽細心粗。喺你深陷皮包骨嘅缺氧掙扎,甚至終將昏迷失憶前,我提前嘅離開,其實都出自於愛。

假使你係一座不靠海嘅內陸城市,我諗我都會對你一往而深。好想返去探你。


探訪於2019年5月

(聲聲喚喚的一字一句,憂憂傷傷的一人一地,仿佛是趁一片繁華的鋼骨水泥,在還未崩塌消失之前,寫了一封傾城之戀的書信,雖然愛無法逆轉命運的苦難,至少愛可以還原掙扎的尊嚴。)

2 comments:

  1. 我读得艰难,但也因此读得仔细。字字是伤,但假如它不能让你痛,也就不会这样爱。

    ReplyDelete
    Replies
    1. @竹官 當滑過的主流媒體都被操控成一種聲音而不容有他,雙手能做的僅僅卑微地寫封信。

      Delete